Persoonlijke en proactieve payroll service

Persoonlijke en proactieve payroll service

Ontdek hoe PointHR de payroll service aanpakt op een originele manier

De meeste sociaal secretariaten zijn geen partner voor hun klanten. Heb je ook het gevoel dat je er alleen voor staat?

Wij horen het al te vaak van Ondernemers…

‘Mijn sociaal secretariaat is een rekenmachine. Daar moet je geen advies vragen, daar is geen tijd voor… Advies? Ja, als je belt en wacht. En wacht. En wacht…’

‘Mijn sociaal secretariaat is een bureaucratisch doolhof. Ze denken niet mee met ons. Vage uitspraken, die in alle richtingen kunnen geïnterpreteerd worden. Daar schiet ik niet mee op….’

Je herkent het gevoel? 

Je bent niet alleen. Uit onderzoek blijkt dat minder dan 20% van de KMO’s hun sociaal secretariaat als een échte partner beschouwt.

Kan het ook anders?

Met een échte partner in Personeelsbeheer ken je niet alleen rust omdat je weet dat je lonen in orde zijn, we kijken ook met jou mee naar optimalisaties. 

Wij zijn geobsedeerd door optimale loonkost, én gunstigere netto’s!

Meet PointHR

PointHR staat voor persoonlijk en proactief loonbeheer van de KMO. De 3 pijlers voor een goede dienstverlening zijn:

  • Beschikbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Betrokkenheid

Hoe garanderen we dat? 

Iemand belt jou elke maand.

Meet Peggy (don't call her, she'll call you!)

Onze maandelijkse Peggy Call (What’s in a name?) is binnen PointHR een symbool voor proactiviteit geworden. Dat komt zo: 

Eén van onze nieuwe klanten vertelde ons bij de eerste kennismaking:

‘Mijn sociaal secretariaat is een rekenmachine geworden. Liefst horen of zien ze je niet, lijkt wel. Mijn contactpersoon wisselt om de haverklap, en áls ik iemand aan de lijn krijg, dan moet ik alles weer vanaf het begin uitleggen,…’

‘En hoe zou je het dan liever zien?’, vroegen we

‘Wel, vroeger had ik een dossierbeheerder, Peggy, die mijn dossier door en door kende. Zij was mijn vaste contactpunt, en we waren goed op mekaar ingespeeld. Zij was echt ONZE dossierbeheerder. En elke maand, na de loonafsluiting, belde Peggy me even. Een simpel telefoontje. Soms duurde dat maar vijf minuten. Maar elke maand informeerde Peggy naar het resultaat van de loonafsluiting. Alles in orde? Hoe loopt het bij jullie, iets bijzonders in het vooruitzicht? Altijd die 2 vragen. En de violen waren gestemd. Super!’

‘Dus gewoon: alles goed verlopen? En moeten we ergens aan denken voor de volgende?’

‘Ja, gewoon dat. Alhoewel, Peggy kende natuurlijk de sociale wetten en de regelgeving tot in de puntjes. En gebeurde het dat er wat van belang was voor ons, dan legde ze dat kort even uit. Bovendien deed ze geregeld suggesties om dingen anders aan te pakken. Soms kan het eenvoudig zijn.’

Dat heeft ons bij PointHR geïnspireerd tot onze “Peggy Call”. Daarmee gaan we terug naar de essentie van persoonlijke dienstverlening. Eenvoudig, maar o zo geniaal. 

  1. Perfecte payroll? Check! En even afstemmen voor volgende maand. 
  2. Nieuwigheden in sociale wetgeving in een notendop, en kunnen we daarop inspelen?

De Peggy Call is nu een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. 

PointHR staat voor Persoonlijke Payroll Service!

Alles draait rond jou. Jouw onderneming staat centraal. En jij hebt een korte lijn naar ons. Jouw vaste payroll consultant (we hebben ze even Peggy genoemd) is jouw rechterhand voor personeelszaken. Iemand die er altijd is, iemand die je kent en waar je op kunt rekenen. Dit is wat PointHR jou biedt:

  • Een vast contactpersoon, Peggy dus.
  • Jij hebt haar GSM
  • Ze is je rechterhand voor loonbeheer, en helpt je met al je vragen. Zoals je met je financiële vragen naar je accountant/boekhouder gaat, zo bel je met personeelsvragen naar Peggy.
  • En Peggy antwoordt altijd! Als zij er even niet is, neemt iemand van de collega’s over. 
  • Wij garanderen snelle service. Krijg je geen antwoord binnen de 8 werkuren, dan is het volgende (payroll) rondje op onze kosten: dan sturen we je geen factuur 
  • Peggy ondersteunt je met onze Online tool. 
  • Peggy helpt je altijd verder. Zij is expert in de materie. Zij, en ieder van de collega’s heeft meer dan vijf jaar ervaring in loonbeheer. Op ons kan u rekenen.
  • En zoals je weet: je hoeft ons niet te bellen. Wij bellen jou.

Wat onze klanten zeggen

Mogen wij je HR aanpakken?