Wil je niet langer je tijd spenderen aan alle personeelsadministratie?
Of ziet je boekhouder door het bos de bomen niet meer?
Wist je dat het pas rendabel is om vanaf 150 medewerkers iemand fulltime aan te werven voor je personeelsadministratie?
PointHR zorgt binnen je KMO meteen voor toegevoegde waarde:
Onze HR expert neemt (in onderling overleg) volgende taken van jou over:
Van contracten opmaken en loonpakketten samenstellen tot het beheer van je wagenpark. PointHR ontzorgt van A tot Z.
In samenspraak met jouw sociaal secretariaat verzorgt onze HR expert maandelijks de payrollverwerking van jouw medewerkers.
PointHR beantwoordt de vragen van jezelf en van je medewerkers. Onze HR expert wordt jullie rechtstreekse aanspreekpunt.
Jij kan als ondernemer weer focussen op je corebusiness. Jouw HR is in goede handen.
Wil je graag je HR naar een volgend niveau tillen en streven naar meer gemotiveerde medewerkers? 👈 Check dan zeker deze pagina.