Efficiënte administratie & payroll

Efficiënte administratie & payroll

Wil je niet langer je tijd spenderen aan alle personeelsadministratie?
Of ziet je boekhouder door het bos de bomen niet meer?

Wist je dat het pas rendabel is om vanaf 150 medewerkers iemand fulltime aan te werven voor je personeelsadministratie?

PointHR zorgt binnen je KMO meteen voor toegevoegde waarde:

hoge kosten

Onze HR expert neemt (in onderling overleg) volgende taken van jou over:

Personeelsadministratie

Van contracten opmaken en loonpakketten samenstellen tot het beheer van je wagenpark.  PointHR ontzorgt van A tot Z.

Loonsverwerking

In samenspraak met jouw sociaal secretariaat verzorgt onze HR expert maandelijks de payrollverwerking van jouw medewerkers.

Vragen van medewerkers

PointHR beantwoordt de vragen van jezelf en van je medewerkers.  Onze HR expert wordt jullie rechtstreekse aanspreekpunt.

Het resultaat?

Jij kan als ondernemer weer focussen op je corebusiness.  Jouw HR is in goede handen.

Wil je graag je HR naar een volgend niveau tillen en streven naar meer gemotiveerde medewerkers?  👈 Check dan zeker deze pagina.

Nog niet overtuigd? Deze ondernemers gingen je alvast voor en slapen ondertussen weer op beide oren:

Mogen wij je HR aanpakken?