Efficiënte administratie & payroll
Efficiënte administratie & payroll
Wil je niet langer je tijd spenderen aan alle personeelsadministratie?
Of ziet je boekhouder door het bos de bomen niet meer?
Wist je dat het pas rendabel is om vanaf 150 medewerkers iemand fulltime aan te werven voor je personeelsadministratie?
PointHR zorgt binnen je KMO meteen voor toegevoegde waarde:
- Beperk je kost en haal toch de juiste HR expertise in huis.
- Parttime bij jou op kantoor, fulltime bereikbaar
- Direct aanspreekpunt voor jezelf én jouw medewerkers
- Efficiëntere HR administratie en management rapportering
Onze HR expert neemt (in onderling overleg) volgende taken van jou over:
Personeelsadministratie
Van contracten opmaken en loonpakketten samenstellen tot het beheer van je wagenpark. PointHR ontzorgt van A tot Z.
Loonsverwerking
In samenspraak met jouw sociaal secretariaat verzorgt onze HR expert maandelijks de payrollverwerking van jouw medewerkers.
Vragen van medewerkers
PointHR beantwoordt de vragen van jezelf en van je medewerkers. Onze HR expert wordt jullie rechtstreekse aanspreekpunt.
Het resultaat?
Jij kan als ondernemer weer focussen op je corebusiness. Jouw HR is in goede handen.
Wil je graag je HR naar een volgend niveau tillen en streven naar meer gemotiveerde medewerkers? 👈 Check dan zeker deze pagina.